Folosim cookie-uri 🍪 Unele dintre ele sunt esențiale, iar altele ne permit să îți oferim o experiență de navigare mai bună. Dacă nu accepți toate cookie-urile, nu putem garanta funcționalitatea.
Acceptă toate Numai esențiale
Înapoi

În situația în care beneficiarul de grant este o școală mică, care nu dispune de resurse umane suficiente care să fie titularizate și/sau calificate și nici nu a identificat alte persoane care să îndeplinească cerințele de angajare pe posturi în afara organigramei, directorul, care este reprezentant legal și singurul profesor de matematică sau de limba română, poate desfășura activități remediale în cadrul proiectului?

16 January 2024

Directorul, care este și reprezentant legal, poate fi membru în echipa de implementare, respectiv poate desfășura, de exemplu, activități remediale în cadrul proiectului cu condiția evitării situațiilor care pot genera conflicte de interese și respectării prevederilor Codului Muncii și ale Legii educației cu privire la normă, responsabilitățile și atribuțiile postului pe care îl ocupă în proiect și care trebuie să se regăsească în fișa de post etc.

În situația în care reprezentantul legal este și membru al echipei de implementare, documentele de raportare întocmite de acesta trebuie avizate/aprobate de către o altă persoană cu atribuții în acest sens (de exemplu, un director adjunct). Precizăm că pentru a avea calitatea de expert în echipa de implementare, persoana respectivă trebuie să participe la procesul de selecție și angajare conform procedurii interne.

De asemenea, precizăm că art. 10 din contractul de finanțare prevede obligația părților de a întreprinde „toate diligențele necesare pentru a evita orice conflict de interese sau incompatibilitate”.