Directorul, care este și reprezentant legal, poate fi membru în echipa de implementare, respectiv poate desfășura, de exemplu, activități remediale în cadrul proiectului cu condiția evitării situațiilor care pot genera conflicte de interese și respectării prevederilor Codului Muncii și ale Legii educației cu privire la normă, responsabilitățile și atribuțiile postului pe care îl ocupă în proiect și care trebuie să se regăsească în fișa de post etc.
În situația în care reprezentantul legal este și membru al echipei de implementare, documentele de raportare întocmite de acesta trebuie avizate/aprobate de către o altă persoană cu atribuții în acest sens (de exemplu, un director adjunct). Precizăm că pentru a avea calitatea de expert în echipa de implementare, persoana respectivă trebuie să participe la procesul de selecție și angajare conform procedurii interne.
De asemenea, precizăm că art. 10 din contractul de finanțare prevede obligația părților de a întreprinde „toate diligențele necesare pentru a evita orice conflict de interese sau incompatibilitate”.