Folosim cookie-uri 🍪 Unele dintre ele sunt esențiale, iar altele ne permit să îți oferim o experiență de navigare mai bună. Dacă nu accepți toate cookie-urile, nu putem garanta funcționalitatea.
Acceptă toate Numai esențiale
Înapoi

Cum procedăm în cazul în care suma prevăzută pentru cumpărarea unui anumit număr de echipamente digitale nu mai este suficientă la momentul achiziției față de momentul scrierii cererii de finanțare? Se reduce numărul de echipamente sau există o altă soluție?

16 January 2024

Pentru rezolvarea unei astfel de situații, beneficiarul poate opta pentru una dintre următoarele soluții:

1. Beneficiarul poate suplimenta linia bugetară prin Notificare, prin realocare de sume de la alte linii bugetare (cheltuieli) dacă acolo există disponibilitatea (economii), cu respectarea limitelor de încadrare.

2. Dacă prin suplimentarea descrisă la pct. 1 se depășește plafonul de 25% pentru digitalizare, beneficiarul poate reduce numărul de echipamente pentru a se încadra în bugetul existent și/sau poate reduce nivelul specificațiilor tehnice pentru a putea încadra mai multe echipamente în bugetul existent.

Indiferent pentru care dintre soluțiile menționate anterior va opta, beneficiarul va avea în vedere respectarea prevederilor Ordinului ministrului educației nr. 3.677 din 14 februarie 2023 privind modificarea Ordinului ministrului educației nr. 3.497/2022 pentru aprobarea standardelor de echipare a unităților de învățământ preuniversitar cu echipamente tehnologice.